Diensten

Wat wij doen varieert van de complete aankleding en inrichting van nieuwbouw tot restylen van een gebouw of afdeling.
“Wij ontzorgen de klant zo veel mogelijk, maar werken wel graag nauw samen voor het beste resultaat.”
Wij adviseren op het gebied van stoffering, raamdecoratie, verlichting, meubilair en akoestiek. Gericht op: Zorg & Welzijn – bedrijven – onderwijs en overheid. We werken merk-onafhankelijk, dat stelt ons in staat om een vrije vertaling te maken van een concept naar producten. Ons vak houdt in: functionaliteit combineren met esthetiek, ruimten ontwerpen die inspireren is onze passie.
Advies
Met inmiddels 50 jaar ervaring zijn onze specialisten in staat om een gedegen advies uit te brengen passend bij jouw organisatie. We helpen graag bij elk interieurvraagstuk, van het optimaliseren van de akoestiek tot het efficiënter inrichten van de bedrijfsoppervlakte.
Hier vind je meer informatie over onze maatwerk oplossingen
Interieurontwerp
Allereerst inventariseren wij samen met jou de bestaande werkomgeving. We brengen in kaart hoe een organisatie in elkaar steekt, wat de bedrijfscultuur is en bovenal waar de behoefte ligt. De merkidentiteit van een organisatie moet aansluiten op het interieur. Dit vormt de rode draad bij het ontstaan van een concept. We visualiseren onze concepten aan de hand van moodboards en uitgewerkte 3D-tekeningen en zorgen voor een uitvoerig detailontwerp. Loop met behulp van een VR-bril door jouw nieuwe werkomgeving.
Voelen en beleven blijft een belangrijk aspect bij de keuze voor producten, materialen en kleuren. Wij begeleiden je hierbij en laten je in onze showroom met creatieve studio graag zien hoe het concept tot leven komt.
Logistiek
We werken met eigen ervaren monteurs (VCA gecertificeerd) en logistieke medewerkers die kennis hebben van de producten. Het interieur wordt zorgvuldig geplaatst conform de hoogste veiligheidscriteria.
Cross dockingWe begrijpen dat een nieuw interieur impact heeft op de werkvloer. De dagelijkse werkzaamheden van jouw bedrijf moeten blijven plaatsvinden. Wij zorgen er daarom voor dat we in ons magazijn te Breda alles verzamelen, zodat we op één moment kunnen uitleveren.
Service
Een project eindigt niet na oplevering, nazorg is voor ons een belangrijk aspect. Veiligheid, gezondheid, comfort en minder ziekteverzuim zijn belangrijke aspecten bij het creëren van de juiste werkomgeving. Onze specialisten bieden graag werkplekinstructies volgens de arbo normering om ervoor te zorgen dat er optimaal plezier wordt beleefd aan de nieuwe inrichting.
Duurzaamheid

Bij het (her)inrichten van een modern kantoor kun je niet meer om duurzame doelen en uitgangspunten heen. Wij werken met vertrouwde partners welke leveringsbetrouwbaar zijn, uitstekende kwaliteit leveren en werken met milieu-gecertificeerde producten. Hiermee kunnen we je helpen bij het volledig duurzaam inrichten van elk kantoor. Zie hieronder enkele artikelen over innovatieve, duurzame product(categorieën) van onze leveranciers:
VepaDrentea lanceert meest duurzame collectie stoelen ooit, die meer C02 opneemt dan uitstoot Tarkett introduceert iD Revolution: de eerste milieuvriendelijke modulaire vloerbedekking met een Cradle-to-Cradle® Gold-certificaat De Vorm Pod – PET Felt Privacy ChairVepaDrentea lanceert Plastic Whale by Vepa; circulair kantoormeubilair gemaakt van Amsterdams grachtenplastic
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
All Office Van den Corput helpt je om je verbruik van energie en grondstoffen terug te dringen. Dat doen we niet alleen omdat je ecologische en economische balans daardoor gunstiger uitkomt, maar op deze manier lever je ook een positieve bijdrage aan het milieu.
Bikkelz
Lees meer over onze werkwijze en unieke samenwerking met
Bikkelz.